در جستجوی یکرنگی

خرید بک لینک

خوان ششم ...

اشک ریختم توی تنهایی خودم... خلوت کردم با خدام ... روزی که باید خوشحال باشم غم و اندوهم فراوان بود.. اما شد... اره تموم شد... من و یه بلیط و یه دنیا ارزوی پیش رو....

+ نوشته شده در سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ساعت 15:42 توسط گمشده ای در شب |


در جستجوی یکرنگی...

ما را در سایت در جستجوی یکرنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 19:31

اره من گذشتم از هفت خوان رستمم و الان توی شادی خودم غوطه ورم... اما این آخر راهه ؟؟؟!!!
در جستجوی یکرنگی...

ما را در سایت در جستجوی یکرنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 19:31

صفحه بندی